RENOVATIE 2

Nee… het is niet zo dat ik al die weken geen gebruik heb kunnen maken van de badcel/wc,  maar er waren wel wat problemen. Voordat die waren opgelost was ik 4 weken verder.

De aansluiting van de wc was niet goed, dus de viezigheid van mijn bovenburen vond ik terug in mijn wc.  ;-(   Maar….eind goed al goed! 😉

De foto’s zijn niet van een super kwaliteit, maar het licht was ook niet optimaal.

Dit is het begin van de narigheid. Hierachter ging het mis.

Koof erom en niemand  ziet dat het niet goed is.

Aansluitingen voor wasbak en douche.

Even glad strijken en dan kan de stukadoor zijn werk doen.

De man met de kit was sneller dan het licht, ik kon hem niet volgen… 🙂

maar hij was bereid nogmaals voor mij op de knieën te gaan…;-)

Een inspectie of de spiegel zijn werk wel doet.

Tada… daar is ie dan, mijn opgeleukte badcel/wc… Mooi hè.

Het duurt even,  maar dan heb je ook wat…

 

 

 

 

 

 

