MEVROUW MEREL

In het voorjaar kwam ik Mevrouw Merel tegen. Ze zat op het grasveld en wilde net aan een broodmaaltijd beginnen.

Ik vroeg haar te wachten, zodat ik mijn fliepsding kon halen, ze had daar geen bezwaar tegen….  😉

_DSC4733 mevrouw merel kopie

Ze wilde na het eten een bad nemen, ik mocht wel kijken, máár ze wilde niet gestoord worden.

Oké …deal…

_DSC4734 kopie

Wat ik niet wist, was dat haar badkamer verstopt achter een paal zat én dat er ook nog een gaas hek voor stond…  😦

Nah ja..niet geschoten is altijd mis….toch? Een beetje onscherpte hier en daar, ach daar kan ik mee leven…!

_DSC4736 kopie

Lukt het ? Zal ik m’n snavel een beetje opendoen, staat wel sexy hè…?

_DSC4737 kopie

Zo en nu eerst mijn haar wassen, daar frist een vogel van op….

_DSC4739 kopie

Klaar…   🙂

_DSC6638 kopie 2

Huhhhhhhhhh, heb ik zo lang in het bad gezeten???

