SPELENVAREN

Op Marktplaats kocht ik een paar weken geleden een ‘nieuwe’ lens. Het is een sigma 28-80mm gebruikt op een analoge Nikon.

Het heeft even geduurd voor ik door had hoe het werkt, want hij geeft op mijn digitale Nikon geen diafragma of sluitertijd aan.

Gisterenmiddag maakte ik een wandeling over de Vest en heb de lens uitgeprobeerd. Ik vind dat groen erg overheersend is en de scherpte laat ook wat te wensen over. Aan het eind van de wandeling zag ik opeens dat ik door de zoeker kan zien of het beeld scherp is.  🙂  Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen, maar toen had ik deze jongens al gespot en vastgelegd.

_DSC5458 sigma f_5,6 kopie

_DSC5460 sigma f_5,6 kopie

_DSC5459 sigma f_5,6 kopie

_DSC5461 sigma f_5,6 kopie

_DSC5462 sigma f_5,6 kopie

Ze hebben het nakijken….de losers.  Ik heb erg gelachen om het stoere jongensgedoe…..

