MODELPOEZEN

Vanmorgen mijn 2 modellen gefotografeerd. Bij Lotje vind ik de uitdrukking in haar snuit zo leuk. T is net of ze van alles ‘zegt’. Oké, het is natuurlijk mijn eigen invulling, dat weer wel, maar toch!    🙂

~ ~ ~

_DSC7029 lotje kopie

Wat ben ik toch een  lieve knapperd

_DSC7034 lotje kopie

Deze is ook niet verkeerd…

_DSC7040 dirkje kopie

Dirkje kan der ogen niet openhouden…

_DSC7066 dirkje kopie

***

_DSC7035 lotje kopie

Recht in de lens,  maar ik vind het al minder leuk..,

_DSC7032 lotje kopie

Jaaaah, ik hoor je wel, maar ik heb geen zin om te kijken…

_DSC7063 lotje kopie

dan maar kont tegen kont, ook leuk…

_DSC7038 dirkje kopie

beetje lodderig, maar wel beide ogen open..

_DSC7073 lotje kopie

Is het nou eindelijk afgelopen?

***

Ik had weinig licht, maar ik houd niet van flitsen, dus geroeid met de riemen die ik had. Iso naar 400 en lichtgevoelige lenzen 50 en 35 mm met diafragma  f/2.2 Dus kleine scherpte diepte.

