MOS(JES)

Een tijdje terug zag ik op een blog van een ‘webbie’,  macro’s van mos.  Daardoor geïnspireerd ben ik vanmiddag op zoek gegaan. En op een muur om de kerk heb ik het gevonden, trouwens ook op mijn eigen (buiten)vensterbank!  Oeps!

_DSC7183 kopie

***

_DSC7184 kopie

Een bezoeker, die niet stil wilde zitten…  😦

***

_DSC7195 kopie

***

_DSC7198 kopie

Merkwaardige structuur.

***_DSC7204 kopie

***

_DSC7217 kopie

Een LHB’tje, wilde ook al niet stil staan!

***

_DSC7219 kopie

Het lijkt wel een reus, maar het mos is piepklein.

***

_DSC7222 kopie

In de startblokken….

***

_DSC7223 kopie

 de start is mislukt.

***

Welke mossen ik heb gefliepst weet ik niet, wie het wel weet mag het ‘zeggen’.

Het antwoord op de vraag welke mossen het zijn, komt van webbie Helma (mijn inspiratiebron) het zijn “gewone muursterretjes”.

