‘APIES’ KIJKEN

Er is van alles tegen een dierentuin in te brengen. Dat is waar…, maar ‘helaas’ zal ik nooit op safari gaan, laat staan de dieren in het wild zien en fotograferen. Ik ga dus naar de dierentuin voor een fotoshoot. Niet lang geleden ging ik naar Ouwehands dierenpark. Ook hier weer plexiglas voor de kooien én kunstlicht. Hier raakt de witbalans door uit balans, maar door in raw te fliepsen kan ik dat redelijk herstellen. Hoewel hier en daar een kleurzweem door schemert.

Nu gaan we apies kijken, daar geniet ik zo van, tis net of ik bij mijn familie op bezoek ben….   😀

 

_DSC8355 kopie

 In z’n uppie in het buitenverblijf…

 

_DSC8376 zitten dromen kopie

binnen is het gezelliger, daar kan je een volwassene uitdagen…

 

_DSC8366 witbalans verandert kopie

die eet zijn tenen op van….frustratie, pissigheid,… ik weet het niet…

 

_DSC8370 witbalans verandert kopie

beetje dromerig hangen in de gym

 

_DSC8371 witbalans verandert kopie

 nah, wat vinden jullie van mijn kuif?

_DSC8373 witbalans verandert kopie

ff kijken of ik er zo bij kan..

 

_DSC8374 witbalans verandert kopie

hebbes…

_DSC8375 witbalans verandert kopie

maar wat moet ik er mee?

_DSC8379 witbalans verandert kopie

zou ik de knoop kunnen doorhakken/bijten?

