IK WOU DAT IK EEN IJSBEER WAS…

Een tijdje geleden zag ik in Ouwehands dierenpark  een ijsbeer poedelen. De laatste weken zou ik wel met hem willen ruilen, man man wat is het warm, ook in huis.

De foto’s zijn gemaakt door zeer vies plexiglas, maar dat mag de pret niet drukken, hier en daar een kleur zweem, moet kunnen. Toch?!  🙂

 

_DSC8316 ijsbeer kopie

Hallo, kijk ’s hoe ik me kan uitsloven… :p

 

_DSC8319 ijsbeer kopie

eerst ff een rondje zwemmen…om erin te komen,

 

_DSC8321 ijsbeer kopie

let op…

 

_DSC8322 ijsbeer kopie

 

oeps, bedenk ik opeens dat ik de shampoo vergeten ben,

 

_DSC8323 ijsbeer kopie

hallo, wil iemand even de shampoo én zeep voor me halen?

 

_DSC8324 ijsbeer kopie

goed schudden, dat scheelt een handdoek!

 

_DSC8325 ijsbeer kopie

zo fris als een ijsbeer.

