WEIGHT WATCHERS APP

Venya, mijn kater uit Moskou, is nu 4 maanden bij mij. Hij doet het goed, maar iets te goed met zijn gewicht. Terwijl Lotje iets aan het afvallen is en zij gewend is met kleine beetjes en onregelmatig te eten. Ze krijgen alleen brokjes, aan nat voer doen we hier niet. Het voer weghalen is dus geen optie, na wat zoeken op internet kwam ik een ‘weight watchers app’ tegen. Besteld en inmiddels in huis. Of het op den duur voldoet, moet ik afwachten, maar leuk is het wel. De dame en heer moeten nu voor hun eten ‘hard werken’.    😀

Lotje snapte snel hoe het moet, Venya hikte er nog wat tegenaan, maar heeft het nu ook door!

 

_DSC8777 kopie

Dit is dus de ‘weight watchers app’….

 

_DSC8792 kopie

niet echt een intelligente blik….

 

_DSC8772 kopie

dan maar vanaf de andere kant ’s bekijken..

_DSC8789 kopie

 

Lotje schiet te hulp… kijk zo…

 

_DSC8778 kopie

 

_DSC8799 kopie

o, je bedoelt hengelen met je pootje…oké

 

_DSC8798 kopie

 

ja zo dus…. hebbes…

 

_DSC8781 kopie

 

gaat goed hè Ven….

 

_DSC8797 kopie

 

ja echt wel…ik word er errug moe van, dat weer wel….

 

_DSC8796 kopie

 

hé weet je dat het hier ook vol ligt?

 

_DSC8778 kopie

 

ja inderdaad… goed dat je het ff zegt….!

 

En zo zitten ze onder het eten te kletsen, terwijl de brokjes pootjesmaat naar binnen gaan….   😀

