LACHBEKJES? ?

Vandaag, 18 september, is het harddraverij in Enkhuizen. Da ’s een feest(dag), winkels gaan dicht en ’s middags is het korte baan( 295m) draven.  Vorig jaar heb ik 3 bloggen hierover gemaakt.

De ouderen onder ons kennen vast nog wel “Ed het pratende paard”, maar vandaag laat ik jullie kennis maken met Ted en kornuit de lachende paarden!

 

_DSC8950 kopie

jammer genoeg merken de omstanders er niets van .., maar wat lacht ie schattig..een beetje verlegen, dat wel

 

_DSC8970 kopie

ja hoor, hier hebben we duidelijk  contact, die lach is voor mij bedoeld, kan niet missen..

_DSC8961 kopie

dit vind ik wel héél knap, lachuhh en z’n tong uitsteken…  beetje typisch plaatje..  gezien de achtergrond     😀

_DSC8962 kopie

deze lijkt wel een beetje op een draak.., met dat vurige neusgat..

_DSC8968 kopie

iemand probeert het vege lijf te redden, maar dat gaat niet zo vlug…

_DSC8969 kopie

***

_DSC8949 kopie

dit is mijn persoonlijke favoriet… teveel gerookt…

niet allemaal even scherp, maar ik vind ze te leuk om ze niet te plaatsen..

PS ik werd er zo juist op geattendeerd, dat ws het bit te strak in de mond zit  en dat dat zeer pijnlijk is, vandaar die rare grimassen!     😦

