KLEURIGE KWALLEN

Vorige week ben ik naar Scheveningen geweest en daar heb ik o.a.  Sea Life bezocht. In mijn vorige blog stonden de Kleinklauwotters centraal.

Het was in het aquarium te donker om goed te fliepsen, maar bij de kwallen lukte het wel. Het leek of het licht van binnenuit kwam en zo kleurig!

 

_DSC9401 kopie

Ik weet de officiële naam niet, maar ik noem hem kwal…., nah vooruit laat ik ze allemaal maar zo noemen….

_DSC9397 kopie

deze wonen achter een soort patrijspoort…

 

_DSC9393 kopie

***

_DSC9394 kopie

***

_DSC9395 kopie

hoe mooi  ik deze ook vind, ik laat me toch liever niet met kwallen in     😀

 

Sorry, dat ik de laatste dagen niet zo actief ben op het www en weinig reageer en commentaar geef.  Het komt wel weer, ik ben ff met andere dingen bezig!

