OUD ENKHUIZEN

De Vereniging Oud Enkhuizen houdt zich bezig met oude panden, maar daar vallen deze ws niet onder!

 

_DSC9267-2 kopie

***

_DSC9268 kopie

Ik had al vaker bedacht dat ik deze huizen wilde fliepsen, maar het kwam er niet van. Dinsdag 11 november was het prachtig weer en het licht heel mooi, ik schroefde mijn oude (analoge) Sigma lens op de body en ging op pad. Die lens kocht ik vorig jaar voor 10 euri op Marktplaats, alles moet handmatig, diafragma, scherpte en sluitertijd. Inmiddels ben ik daar aardig aangewend, tot zover een successtory, maar wat geeft die lens een vlekken in de zon! Ik was in de veronderstelling dat er geen zonnekap bijhoort, maar dat had ik mis, want die lag thuis netjes in een doos.    😦

_DSC9295_1 kopie

Hier zijn de vlekken heel goed te zien, toch plaats ik deze foto, want bijzonder is toch het vertrouwen van de Enkhuizer!

Let op de inzet: geld in de brievenbus….en het werkt (meestal) ook nog! Leuk toch!?

