VENYA’S METAMORFOSE

Venya’s metamorfose. Woensdag is Venya bij de kapper geweest (lees DA) en is zijn vervilten vacht eraf. Hij is nu een echte Loekie-like. Hij voelt zich volgens mij een stuk beter, zoekt steeds innig contact met Lotje (hij heeft het een beetje koud denk ik). Maar ook bij mij zit hij steeds op schoot, hij was al een tijdje ‘afstandelijk’, maar ik vermoed dat ie het snel veel te warm kreeg. Hij ging na een paar minuten schoot zitten aldoor languit op de vloer liggen. En ook Lotje kon ie niet te dichtbij velen. Dus Venya’s metamorfose is zowel aan de buitenkant, als aan de binnenkant!
Ach elk nadeel heb ze voordeel, toch!? Tuurlijk heb ik foto’s van de kale kater gemaakt, kijk maar. Geweldig hè!

Hij weegt nu 5 kg, toen ie in mei in Nederland kwam was ie 4,2kg. Hij is dus niet te zwaar zoals ik dacht en hij zag er ook zo reusachtig uit!

***

_SAM0779 kopie

zo te zien niks aan de hand…

_SAM0780 kopie

maar dit is de andere kant van het verhaal…..

_SAM0778 kopie

Lotje wil je mijn vriendje zijn??

_SAM0786 kopie

Loekie-like…

_SAM0787 kopie

zijn kop, staart en pootjes zijn ‘ongeschonden’…..    😀

Op Facebook heb ik deze foto’s ook gezet, maar er zijn ook webbies zonder FB, vandaar….

