SELFIES ROND DE HAVEN

Ja het is een rare titel, maar op deze stormachtige middag, vlak voor de kerst, had ik zo’n goesting om langs de haven te lopen. Op gevaar af dat mijn steunzolen uit mijn schoenen zouden wapperen, maar wat heb heb ik genoten.

Zag in een raam mijn verwaaide zelf, met kerstversiering en dat wil wel graag ff delen met de webbies. Tot mijn verbazing zag ik dat ik er geen dag ouder uit zie dan gisteren. Wat een opluchting!!!

_SAM0826 kopie

Niks teveel gezegd toch? Als je goed kijkt, krijg je er 2 voor de prijs van 1…zie je?

***

_SAM0828 kopie

Nog een, anders klopt de titel helemaal niet, wat me opvalt is dat ik wat doorzichtig aan het worden ben. Zou dat wel goed zijn?

***

_SAM0843 kopie

Een heel andere kant van mij, zo ken ik me nog niet…

***

_SAM0845 kopie

da ’s een selfie van een alcoholist

***

_SAM0857 kopie

da ‘s een selfie van iemand die in de knoop zit…

***

_SAM0859 kopie

deze is van iemand die het anker heeft gelicht..

***

_SAM0860 kopie 2

dit is een selfie van iemand die er geen (kerst)bal van snapt…

Ik wens iedereen een fijne kerst(vakantie)

Samsung NX30, 20-50mm f/ 3.5-5.6

