MEERKOETEN

***

Na een wandeling door de stad, kwam ik terecht bij de Compagnie haven. Daar wilde ik de steiger op gaan, maar helaas die wordt vernieuwd en is onbegaanbaar. O jee, da ’s pech, gelukkig is de Mastenbar in de buurt en ik had mazzel, want er was een tafeltje vrij bij het raam.

Tot mijn geluk zag ik vlak voor me meerkoeten druk bezig met van alles en nog wat. Duiken, zwemmen en elkaar een beetje in de weg zitten. Jammer genoeg kwam ik een stuk lens tekort, maar daarom niet getreurd, lens tegen het raam en fliepsen maar.

***_DSC9778-2 kopie

***

_DSC9806 kopie

hé, we waren net toch met ons drieën? ..

***

_DSC9794 kopie

daar gaat ie weer, de hele dag met z’n kop in het zand, eh water bedoel ik..

***

_DSC9784 kopie

hé is dat Speedy Gonzales….?

***

_DSC9793 kopie

die denkt dat ie op het water kan lopen…tssss wat een verbeelding…

***

_DSC9796 kopie

druppel foto’s zijn me nog nooit gelukt, maar hier ging het spontaan…

***

_DSC9811 kopie

een laatste blik over het water en dan naar huis…

Nikon D7000, tamron 18-270mm

