AMSTERDAM heeft het 2

Deze keer richt ik mijn aandacht op de (mooie) gevels en grachten.

 

_DSC9967 kopie

Ik trein, dus het eerste wat ik zie als ik buiten kom, is het vernieuwde station. Geen steiger meer te bekennen, hier en daar gebeurt nog wel wat achter de schermen, maar dat kan je dus niet fliepsen… T is prachtig weer, maar de drukte valt nog mee.

***

_DSC9975 kopie

Ik ben blij dat mijn fiets daar niet tussen staat…om hem terug te vinden ben je wel effe bezig!

***

_DSC9974 kopie

dit gaat sneller dan met een auto door de stad..

***

_DSC9977 kopie

zicht op de Droogbak…en rechts die enorme fietsenstalling..

***

_DSC9976 kopie

nogmaals de Droogbak, in de jaren ’90 was het de Hoge School van Amsterdam…

***

_DSC9989 kopie

Singel…

***

_DSC9998 kopie

diverse woonboten geven de grachten iets extra’s…

***_DSC9999 kopie

***

_DSC0004 kopie

gevels…gevels…gevels…

 

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op PUZZEL.

