WIERINGEN 2

We gaan na een (lange) stop door met het ontdekken van Wieringen. (Af en toe ben ik internet moe, heb geen inspiratie en helemaal geen zin om iets te posten of reacties bij de ‘medewebbies’ te geven.)  Tja zo gaat het soms…   😦

_DSC0205 kopie

de schuur van de andere kant…

***

_DSC0217 kopie

Vanuit de vogelhut, maar helaas mijn lens haalde het niet!!! Er zaten er héél veel kuifeenden, ik had ze nog nooit eerder gespot!

***

_DSC0225 kopie

iets beter, maar het houdt niet over….

***

_DSC0226 kopie

jammer  van de kwaliteit, maar toch blij dat ik er wat foto’s van heb…

***

_DSC0227 kopie

de schapen hadden geen boodschap aan me…en lieten me het nakijken…

***

_DSC0228 kopie

***

_DSC0229 kopie

***

_DSC0231 kopie

het wad…het wat?

***

_DSC0233 kopie

ik kreeg er geen genoeg van…

***

 wordt vervolgd…

Nikon D7000, Tamron 18-270mm

