WIERINGEN 3

We verlaten de Waddenzee, draaien ons om en dan …..,

***

_DSC0234 kopie

We dachten even dat het een invasie op Wieringen was, maar gelukkig was hij alleen!

***

_DSC0239 kopie

Een kijkje op een heel oud kerkhof. Verweerde stenen en sommige met heel veel mos.

***

_DSC0235 kopie

Nagekomen foto, ik heb uren zitten knutselen om de achtergrond vaag te krijgen.

***

_DSC0246 kopie

Een beetje territoriumdrift?

***

_DSC0247 kopie

***

_DSC0244 kopie

Onder toezicht van de scholeksters is de rust teruggekeerd en doen ze aan schoonzwemmen…

***

Over scholeksters gesproken, eindelijk kon ik ze fliepsen..

_DSC0250 kopie

Ze passeren elkaar en gaan vervolgens hun eigen weg…

***

_DSC0251 kopie

***

_DSC0253 kopie

Tot slot een paar oldtimers..

***

_DSC0254 kopie

***

_DSC0255 kopie

Ik had hier moeten meetrekken, maar ja dat bedacht ik te laat, toch laat ik ook deze foto zien, t is toch een maf karretje!

 ***

Nikon D7000, Tamron 18-270mm

