HEEMTUIN

De klaprozen uit mijn vorige blog heb ik gefliepst in de Heemtuin, maar natuurlijk heb ik ook nog veel andere planten op de ‘gevoelige plaat’ vastgelegd. Van een paar weet ik de naam van veel andere niet. Ondanks mijn bloemengids heb ik geen kaas gegeten van  determineren.., maar er zijn vast wel webbies die het wel weten (eh, help Dien).

***

heemtuin-0346 kopie

dit naamloze wordt vast onkruid genoemd, maar ik vind het heel mooi…

***

heemtuin-0349 kopie

ooievaarsbek, welke dit precies is weet ik niet, maar wel blauw…

***

heemtuin-0350 kopie

 t is in ieder geval een bloem met Bosbandzwever…

***

heemtuin-0351 kopie

nog een keer, maar zonder…

***

heemtuin-0357 kopie

ik denk vergeet-mij-nietje, maar het zal wel tulp zijn…     😀

***

heemtuin-0360 kopie

hoe het ook heet, ik vind het een lief bloemetje..

***

heemtuin-0362 kopie

wederik…

***

heemtuin-0380 kopie

vrouwenmantel….

***

heemtuin-0382 kopie

campanula…

***

heemtuin-0407 kopie

een voor mij onbekende schoonheid…

***

Nikon D7000, Tokina 100mm, f/2.8

