HERFST 2014 deel 2

Potver3 wat een saai en grijs weer, gelukkig heb ik nog foto’s in het archief van vorig jaar herfst. Wat een verschil tussen toen en nu.  De Boerenhoek en omgeving waren prachtig getooid met schitterende kleuren. Loop maar met me mee en geniet!

***

_DSC9192 kopie

Prinsengracht …

***

_DSC9201 kopie

***

_DSC9203 kopie

***

_DSC9202 kopie

 ***

_DSC9222 kopie

***

_DSC9205 kopie

***

_DSC9210 kopie

***

_DSC9230 kopie

hier zijn de bomen vreemd genoeg kaal, t zal wel een ander soort zijn…

***

_DSC9214 kopie

aan de ene kant van het water zijn de bomen kaal, aan de andere kant hebben ze nog volop blad …

***

Nikon D7000, analoge Sigma 28-80mm, f/3.5     Deze lens moest ik handmatig scherpstellen.

(helaas zit er schimmel in het binnenwerk van de lens, schoonmaken is geen optie, gelukkig heeft ie me maar 10 euro gekost en had ik  een mooie kans om scherp te leren stellen). Elk nadeel heb ze voordeel!       😀

