LICHT(JES) IN DE DUISTERNIS

Zaterdag 19 december was het lichtjesavond in Enkhuizen. Van 19.00 tot 21.00 is het donker in ‘t  Suud, hoewel er overal kaarsen en waxinelichten branden.  Het is altijd een drukte van ‘heb ik jou daar’, dus fliepsen is geen kattenpis. Ik ging dus rond 18.00 op pad met de Nikon, de kabelontspanner, de afstandsbediening en niet te vergeten een statief. Helaas was het te donker voor handmatige focus, in live view  lukte het niet om de om de sluitertijd op bulb te zetten. Daar stond ik dan met mijn hele hebben en houden én met flink de pé in. Maar…………… ik was vrijdagavond met de Samsung en de rest naar de haven gegaan en toen lukte het redelijk om  feestelijke lichtjes te fliepsen.    Dussssssssssz alleen foto’s van vrijdagavond.   😦

 

_SAM2609 kopie

***

_SAM2614 kopie

de drommedaris…

***

_SAM2615 kopie

 de Drommedaris en de ophaalbrug..

***

_SAM2626 kopie

achterkant van het Zuiderspui…

***

_SAM2628 kopie

***

_SAM2633 kopie

zonder Drommedaris..

***

_SAM2637 kopie

op de brug de strepen van de koplampen..

 

 

