JUFFER EN LIBELLE

Of ik de bruinrode heidelibel of de bloedrode heidelibel voor mijn lens had ben ik vergeten. Ze lijken sprekend op elkaar, iig zag ik ze deze keer ook vrij snel! Oefening baart kunst, zoals mijn goede moeder vroeger altijd zei!     😀

***

_DSC1690 kopie

Een ongunstige plek om te landen…(voor mij dan)

***

_DSC1692 kopiehet is al ietsje beter…

***

daar komt een brokkenpiloot aan..

_DSC1697 kopie

‘o jee, dat gaat helemaal mis, ik weet niet hoe ik moet stoppen’

***

_DSC1699 kopie

‘zo ik zit,  t zal wel niet goed zijn, ze kan er niet bij’,

***

_DSC1701 kopie

‘geen probleem hoor, ik crop je gewoon, zo sta je er goed op’.

***

Toen ik me omdraaide stapte ik bijna op een juffer, t ging nog net goed!

_DSC1702 kopie***

_DSC1704 kopie***

_DSC1706 kopie***

foto’s gemaakt 15-8-’16

