RONDJE PLANTSOEN

Kersverse foto’s, vanmorgen gemaakt in het plantsoen! Het wordt wel een lang blog, want het rondje duurde ongeveer een uur, dus….trek er maar even tijd voor uit.    😀

***

_dsc1967-kopie

de openingsfoto..

***

_dsc1969-kopie

beetje nevelig nog..

***

_dsc1970-kopie

het stralende einde van de rode zonnehoed..

***

_dsc1972-kopie

zo kun je zien dat het de rode zonnehoed ook echt is..

***

_dsc1976-kopie

beetje rommelig in de heemtuin, maar een kniesoor die daar op let..

***

_dsc1978-kopie

volgens mij heb ik een bont zandoogje gespot…

***

_dsc1980-kopie

***

_dsc1985-kopie

’t ging bijna mis, let op de spindraden..

***

_dsc1989-kopie

geen idee wat dit is, maar mooi is het wel..

***

_dsc1992-kopie

ik denk dat dit een Dagkoekoeksbloem is, maar ik twijfel…

***

_dsc2000-kopie

de bomen hebben soms vreemde vormen..

***

_dsc2004-kopie

een x, nee dat lijkt op nix…

***

_dsc2007-kopie

up side, down side..onderste boven, binnenste buiten en achterstevoren.. ra ra ..ra..

***

_dsc2009-kopie

tot slot zag ik nog wat ‘oude besjes….’           🙂

***

