HARDDRAVERIJ ENKHUIZEN 2016

De 3e donderdag in september is harddraverij in Enkhuizen. Dat trekt van allerlei publiek, gokkers, burgers en buitenlui! Het gaat bij het gokken om veel geld en niets anders dan geld. Alles is daar ondergeschikt aan.

Ik stond op het punt waarop gekeerd moest worden, dat leverde af en toe oogcontact met een paard op. Nou ben ik nogal bang voor paarden, dus hield ik mijn fliepsding voor me, zodat het paard me niet kon zien….    😀

Ik heb anderhalf uur staan fliepsen met als resultaat 160 foto’s, dus ga maar even zitten…

Verder heb ik geoefend in meetrekken met het fliepsding, om de snelheid vast te leggen.

***

_dsc2028-kopie

Ik heb toch het gevoel dat ik gespot werd…

***

_dsc2032-kopie

***

_dsc2035-kopie

zijkant…

_dsc2033-kopie

2 paardenstaarten…

***

_dsc2031-kopieHij wist nog precies  waar ik stond…

***

_dsc2065-kopie

Owwww, heeft zij iets gezien dat niet door de beugel kon….?!

***

_dsc2043-kopie Zit het bit te strak?

***

_dsc2063-kopie

Dit zit goed..

***

_dsc2102-kopie

♫ ‘Waarover spraken zij, die 2 daar bij het hek’? ♫

***

_dsc2050-kopie

Die is snel!

***

_dsc2126-kopie

Verder heb ik me op de benen gericht, leuk met het opspattende zand..

_dsc2134-kopie

Deze benen gaan hun eigen weg..

_dsc2142-kopie

_dsc2149-kopie

_dsc2154-kopieHet publiek werd af en toe gezandstraald

***_dsc2167-2-kopie

  ***

_dsc2183-2-kopie

 Dat viel mee hè, anderhalf uur is zo om!   😀

 

foto’s gemaakt 15 -09-’16

