HALVE MAAN

Dit weekend was de Halve Maan te gast in de oude haven. De Halve Maan? Eh, wie? De replica van een oud VOC schip. Oh! En? Nou voor geen goud was ik met dit schip mee gegaan de Oceanen op.  Smal, doodeng! Ik ben vanmorgen vroeg uit de veren gekomen en snel het fliepsding gepakt en op pad naar de haven. Te veel foto’s voor één blog, dus ik begin bij het begin…   😀

***

_dsc2438-kopie

in de verte de Drommedaris..

***

_dsc2439-kopie

beetje ingezoomd.., wat een kleuren hè…

***

_dsc2441-kopie

***

_dsc2442-kopie

het hondje had me in de gaten…

***

_dsc2443-kopie

tegen de zon in, geen best plekje om te fliepsen, maar let op de smalle boeg…

***

_dsc2444-kopie

het naamplaatje op de boeg..

***

_dsc2445-kopie

ik besloot om in details te treden….     🙂 , omdat ik niet het hele schip erop kon krijgen van dit standpunt…

***

_dsc2449-kopie

best angstaanjagend…

***

_dsc2452-kopie

***

_dsc2455-kopie

***

_dsc2450-kopie

dit bemanningslid was de boel aan het controleren..

***

_dsc2453-kopie

***

_dsc2457-kopie

en dit is voor nu de laatste, volgende keer verder…

***

foto’s gemaakt 16-10-’16

Nikon D7200, nikor 18-135mm f/3.5-5.6

