REGENACHTIGE ZONDAG

T is vandaag huilen met de pet op (zoals mijn goede moeder altijd zei), fikse regenbuien boven Enkhuizen. Misschien is het wel landelijk, t zal ook wel, maar goed hier plenst het dus af  en toe. Gebeurt wel vaker, maar ik heb nog wat foto’s van oktober. Ook zo’n druilerige zondag….

***

_dsc2280-kopie

Ik zag niks, mijn ruitenwissers op mijn bril werkten niet…, heb ik weer… zucht…

***

_dsc2281-2-kopie

Waarom iedereen met zijn rug naar me toe stond?  Geen idee, maar ik zag weer wat scherper!  Wel in z/w, dat dan weer wel…

***

_dsc2282-2-kopie

Ook ouderen zijn met hun i-foontje in de weer, hadden net een selfie gemaakt…

***

_dsc2283-2-kopie

Tot slot een toekomstig selfie, (zo zou het kunnen zijn over 15 jaar, je weet het niet hè!)

***

foto’s van 2-10-’16, nikon 50mm f/1.8

