MAN AT WORK

Nee ik heb het niet over die popgroep. Maar toen ik deze ambachtsman zo hard aan het werk zag, moest ik aan die groep denken.  En dat ik dus met eigen ogen gezien heb dat de economie aantrekt.    😀

***

_dsc3221-kopieik heb hem netjes gevraagd of ik hem mocht fliepsen tijdens zijn werk, vond ie leuk..

***_dsc3222-kopie

 op het hek ontbreken ornamenten (zie linkerkant), tijd om dat ’s goed aan te pakken en dat doet ie dus..

***

_dsc3207-kopie

slijpen, lassen en hup, twee nieuwe ornamenten…

***

_dsc3210-kopie

beetje blazen en de hamer in de aanslag…

***

_dsc3223-kopie

***

_dsc3214-kopie

vuurwerk, maar dan anders…

***

_dsc3216-kopie

net een marsmannetje…

***

_dsc3219-kopie

gelukkig zijn er geen gewonden gevallen..

***

_dsc3229-kopie

beetje zuurstof happen..

_dsc3230-kopie

hij genoot van de aandacht voor zijn werk en ik genoot van het fliepsen…duidelijk een win-win situatie…

***

foto’s gemaakt 30-1-2017

