DE HOOGTE IN…

Gravend in mijn archief kom ik van alles tegen waar ik niets mee gedaan heb. Komt goed uit, want mijn actieradius is (door loopproblemen) nogal klein. Nieuwe foto’s fliepsen zit er op dit moment niet echt in!   😦

Vorig jaar augustus maakte ik foto’s van de kermis in Hoorn. Een grijze dag en dat is/was te zien op de foto’s. Vandaag heb ik het stof eraf geblazen en ze in een nieuw jasje gestoken.

_dsc1542-kopie

Baas, boven baas……. en ik kijk liever, dan dat ik in zo’n ding stap… De bedoeling is dat ie met een rotvaart naar beneden suist…. Eh nee, niet de kerktoren natuurlijk.

***

_dsc1549-kopie

***

_dsc1545-kopie

bungel beentjes…    🙂

***

_dsc1544-kopie

***

_dsc1547-kopie

***_dsc1566-kopie

nog zo’n engerd…en alweer bungel beentjes…

***

_dsc1577-kopie

***

foto’s gemaakt 12-08-2016

