DE OGEN VAN EEN HAVIK

Gisteren met baardvrouwtje buuf Helma naar de Heemtuin geweest.   (http://helmanatuurfotos.blogspot.nl/)

 

Zij heeft ogen als een havik:  “kijk daar een specht”, zie je hem?” ‘Nou nee! “Daar”!  Maar ik zag helemaal niente niks, nada noppes. Toen de specht wegvloog zag ik hem eindelijk. Hij landde in een boom, zal je altijd zien, krijg ik een specht voor mijn macro-lens.   😀  Heb ik weer, nog nooit eerder een specht gefliepst.  Voor de zekerheid probeerde ik het, niet geschoten is altijd mis…toch? Toen ik op mijn schermpje keek, vroeg ik me af of ik die specht ooit terug kon vinden tussen de takken.

***

Nou wie ziet hem???    Whhahaha…

***

Kijk daar zit ie, gecropt en wel!

***

Ik moet zeggen dat het me nog meevalt, de afstand was behoorlijk groot.

foto’s gemaakt 13-03-’17

