ROZE

Het is (nog) veel te koud om buiten op de buik te liggen om een roze tulp te fliepsen. Niet dat ik op mijn buik lig als het wel warm is, want lieve bloggers en lezers, dan kom ik (zonder hulp) niet meer overeind!  😀   🙂  Nee, vanuit mijn comfortabele warme kamer, flieps ik er lustig op los! De ene keer met beter resultaat dan de andere keer. Na het legen van de prullenbak heb ik deze serie overgehouden.

De foto’s heb ik bewerkt met een (voor mij) nieuw programma: Affinity Photo. Het lijkt sprekend op Photoshop, alleen de prijs is het verschil én zonder abonnement. Het duurt nog wel even voor ik het helemaal onder de knie heb (alles in het Engels). Wel leuk om het weer uit te zoeken!

***

Samen in de vaas…om ze vervolgens apart te nemen.

***

***

***

***

***

***

***

***

***

foto’s gemaakt 21-4-’17

