DIGITAAL EN ANALOOG

Een paar jaar geleden kocht ik via Marktplaats een oude Sigma 28-80mm f/3.5. Hij kostte een tientje en verzendkosten. nah, dacht ik, wat kan me gebeuren? Dus aangeschaft en het was wat je noemt wel even wennen, alles moet handmatig.ย  Een paar foto’s mee gemaakt, maar die waren niet zo best. Het blijkt dat er schimmel in de lens zit, da ’s niet zo mooi, dus de lens verdween in de kast. Jammer maar helaas. Toch heb ik hem nu weer te voorschijn gehaald en mee gefliepst. Tja, ik zie niets van schimmel, maar wel wat schimmigheid hier en daar.ย  Foto’s heb ik vorige week op FB gezet, dus FB vrienden hebben ze al gezien.

***

‘Prinses’ Mika

***

***

***

clematis

***

***

***

clematis

***

***

 

foto’s gemaakt 31-05-2017

20 thoughts on “DIGITAAL EN ANALOOG

  1. Hoi Marjolein
    Mooie softe serie en Prinses Mika wint het natuurlijk mooie serie met mooi scherpte verloop
    Een tip lens waar schimmel in zit moet je niet bij de goede lenzen bewaren want daar kan het dan ook inkomen en dat is zonde
    Succes en een fijne dag
    Groetjes Janny

  2. Ohhh la la, wat kan spelen toch leuk zijn.
    Of het nu oud of nieuw speelgoed betreft (of beide)
    En als het dan ook nog zulk sfeervol werk oplevert, nou wat wil je dan nog meer.

    Ik vind dit echt een creatieve vorm van fotografie.
    Het is net alsof de foto’s door een sfeervol filter gehaald zijn voor een dromerige uitstraling en toch zijn ze puur natuur.
    En wat een lief snoepje is jullie Prinses…

    Vooral blijven spelen ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ doe ik ook.

    LG, Karina

  3. Ho buuf Baardvrouwtje Marjolein,
    ik mocht ook al een voorproefje genieten van deze schitterende foto’s.
    Werkelijk stuk voor stuk juweeltje. Dit is ook echt super om te zien en zie zie je maar waar deze lenzen goed voor zijn.
    Het lijkt wel een lensbaby en ik hou erg van dit ‘omfloerste’.
    Prachtig buuf!
    Garoetjes van het baardvrouwtje, Helma

Geef een reactie

