AMAZONE(S)

21 mei jl was er in het Zuiderzeemuseum o.a. een hoefsmid, die een demonstratie gaf.  Ik heb daar tig foto’s van, maar die laat ik in dit blog niet zien! Wat ik wel plaats zijn foto’s van 2 kleine amazones. Ik heb van ze genoten. Zelf ben ik  bang voor paarden en toen ik  dat  kleine meisje zag, dat vol vertrouwen op dat grote Friese paard zat, kreeg ik een brok in mijn keel! Het paard bleek van haar oma te zijn, met haar had ik een heel leuk gesprek. Onder het toeziend oog van oma, heb ik tenslotte het grote paard over de neus geaaid.  Dapper…!

***

***

paardenvoetjes….

***

altijd klein beginnen…

***

interactie tussen kleindochter en oma …

***

heeft ze ook nog van die mooie krullen in haar vlechten..

***

cap op en gaan met die banaan…

***

de pony is niet te zien, maar het ging mij om haar geconcentreerde snuitje…

***

een beetje groter, moet kunnen… papa en mama maken zich geen zorgen…

***

en zo ziet het er van achteren uit…

***

een prachtige zelfbewuste kleine amazone…

***

een doorkijkje… en let op die meneer krijgt een paardenzoen op zijn hoofd……….    😀

***

 

foto’s gemaakt 21 mei 2017

Nikon D7200, Nikon 16-85mm f/ 3.5-5.6

18 thoughts on “AMAZONE(S)

  1. Hi Marjolein,

    Ja dit is wederom een gave serie foto’s.
    Mooi en naturel van kleur 🙂 en wat een schoonheden, zowel de paarden als de amazones natuurlijk.
    En dan dat droppie waarbij je schrijf “en zo ziet het er van achteren uit…”
    Wat een super foto is dat, hier krijg je het David en Goliath gevoel bij of kleinduimpje en de reus 🙂
    Een dijk van een serie.

    LG, Karina

  2. ohhh wat lief, en woooow wat een prachtige opnames heb je gemaakt marjolein, ja ik begrijp j e angst wel een beetje maar ik denk dat de ouders en oma het paard wel 100% vertrouwen, het paard zal ook aanvoelen dat het om een klein kindje gaat,
    ik vind je erg dapper Marjolein, je moet ergens beginnen en dat heb je goed gedaan, beter een aai over de neus dan over de kont 🙂
    xxx

  3. Hoi Marjolein
    Wat een ontzettend leuke serie heb je gemaakt echt prachtig en zo schattig die meisjes zo trots als een pauw
    Heel mooi gedaan
    Fijn weekend groetjes Janny

  4. Ohhhhh……. wat een leuke serie buuf Baardvrouwtje Marjolein!!
    En wat dapper dat je dat paard dan toch een aai over de neus durfde te geven. Echt geweldig van je!!!!!!
    Je foto’s zijn ook meer dan mooi. Prachtige paardenvoetjes en ook de 3e van onderen met die staarten vind ik geweldig.
    De amazones heb je ook al zo leuk weten te vereeuwigen. Ik ben trots op je 😀 😀
    Garoetjes van je buuf, baardvrouwtje Helma

Geef een reactie

